یخ در بهشت
یخ در بهشت

سلام نانازیا

خوبییییییییییییییین؟

این یه صفحه ازدفترخاطرات یه عاشقه

نظریادتون نره جیگملی های خودم

«نمیدونم چرا اینا رو مینویسم...

امروز دلم هواشوکرده بود

خیلی دوست داشتم مال من بشه امانشد

من یه نتیجه ی بزرگ از زندگیم گرفتم ولی تاوان بزرگی واسش دادم

عشق مال ما دخترا نیست

به قول یکی ازدوستام:دل ما زندونیه رسم و روسوم هاست

توجامعه ی ما اگه دختری دل به کسی ببنده جرمش ازیه جانی هم بدتره

البته قبول دارم خانمایکمی احساساتی هستن

ولی دلشون مال خودشونه میتونن عاشق بشن

بگذریم کسی که من عاشقش شدم  عاشقم بود

به هزاردری زد تا تونست ثابت کنه دوستم داره

میدونستم دوستم داره ولی نمیتونستم بگم منم میخوامش

آخه مردادیا مغرورن مشکل منم همین بود

حاضربودم بسوزم وبسازم ولی نگم دوستش دارم

کنارم بود هرروز میدیمش همیشه توراه مدرسه میومد منو ببینه

میگفت یه روزی منومال خودش میکنه

ولی نمیدونست سرنوشت ازاون قوی تره

وقتی بابام حرف زد خیلی مصمم بود

ولی بابام مصمم تر خوابوند بغل گوشش

آخه بابام ازخانواده ی اونا بدش میومد هیچ وقت رفت وآمد نداشتیم

منع شده بودیم

خیلی اومدورفت ولی نشد

آخرین روز بهم گفت اگه بگی دوستم داری تاآخرش میمونم

ولی بازغرور لعنتی نذاشت

حالا افسوس میخورم که چرااون روز بهش نگفتم میخوامش مثل خودش

الان افسوس میخورم که یه دنیابینمون فاصلست

من اینجااون یه جای دیگه ی دنیاداره زندگی میکنه

من میسوزم و میسازم اون زندگی تازه ساخته

خودش گفت دیگه بهم فکرنمیکنه

عشقشو صرف آدمی میکنه که لیاقت داشته باشه

راست میگفت من لیاقتشو نداشتم .......»

                                  عاشقم بمون...



نظرات شما عزیزان:

leila
ساعت13:21---29 مهر 1390
سلام خانومی دمت هات خیلی حال کردم به وبلاگ منم سر بزن خوشحال می شم

دیوووووووووووووووووونه
ساعت16:15---27 مهر 1390
سیلااااااااااام:- ((
چقد قشنگ بود،غم انگیزززززز
به قول ناصرخسرو از ماست که بر ماست
دمت داغ
خیلی حال کردم
منم اپیدم


شهرزاد
ساعت20:12---26 مهر 1390
سلام وبلاگت عاليه افرين موفق باشي سري هم به من بزن مرسي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 26 مهر 1390برچسب:, توسط فرشته
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.